O firmie
e-Call Polska Sp. z o.o. założona w 2005 roku specjalizuje się w dostarczaniu nowoczesnych Rozwiązań Telekomunikacyjnych oraz optymalizacji usług telekomunikacyjnych obniżając ich koszty.
Nasz Zespół z rynkiem telekomunikacyjnym ma styczność od początku lat 90 ubiegłego wieku, czynnie uczestniczył w zachodzących zmianach technologicznych, ewolucji usług, wymagań Klienta biznesowego.
Nasz Zespół z rynkiem telekomunikacyjnym ma styczność od początku lat 90 ubiegłego wieku, czynnie uczestniczył w zachodzących zmianach technologicznych, ewolucji usług, wymagań Klienta biznesowego.
Dysponując takim potencjałem przygotowaliśmy ofertę optymalizacji usług telekomunikacyjnych początkowo były to konsultacje i doradztwo, następnie wprowadziliśmy nakładkę rozliczeniową na liniach telefonicznych Orange (prefix), obecnie posiadamy pełne portfolio własnych usług głosowych w technologiach cyfrowych i analogowych (ISDN, PSTN) oraz VoIP (SIP, SIP-TRUNK). Dostarczamy i obsługujemy urządzenia telekomunikacyjne i sieci budynkowe, Infolinie (CallCenter/ContactCenter).
Nasza oferta kierowana jest do Klienta Biznesowego i Operatorów.
Nasze usługi cechuje doskonała jakość, funkcjonalność, 24 godzinny monitoring. Zapewniamy pełne bezpieczeństwo i ochronę danych, posiadamy Certyfikaty Bezpieczeństwa.