Bardzo popularna usługa Infolinii to profesjonalna obsługa klienta
w każdej firmie, instytucji niezależnie od branży czy wielkości.
To element wizerunku, profesjonalizmu branżowego, dostępności.
Zastosowanie:
Obsługa punktów o dużym natężeniu ruchu telefonicznego - Biuro Obsługi Klienta, Recepcja, Sekretariat, Informacja, Infolinia produktowa.
Charakterystyka:
Infolinia obsługuje statyczną ilość jednoczesnych połączeń (1 do …) jaką zadeklarujemy niezależnie od ilości osób /agentów/ przypisanych do odbierania rozmów. W przypadku zajętości lub niedostępności agentów oczekujący Klienci umieszczani są przez system w kolejce gdzie są informowani o bieżącym miejscu. Oferowany przez nas system Infolinii odciąża Użytkownika od zakupu drogich rozwiązań komercyjnych, zakupu dużej ilości łączy (aby zapewnić swobodne dodzwanianie się), dalej central telefonicznych w dużej objętości. Stosując naszą usługę wystarczy obliczyć ilu agentów będzie obsługiwać Klientów i takie zasoby należy przewidzieć. Obsługa infolinii może być wirtualna tz. Agenci mogą się znajdować w dowolnym miejscu /z dostępem do internetu/ podłączając terminal IP (telefon, softphone) logują się i system automatycznie kieruje do nich wywołania z kolejki oczekujących -mogą obsługiwać klienta.
Obsługa infolinii może być realizowana na numerze stacjonarnym o dostępnie ogólnym
np. 22 xxxxxxx, jak również na infoliniach 800, 801 czy płatnych numerach np. 700