E-Call Polska świadczy usługi głosowe kierowane do odbiorców biznesowych.
Najnowszej Generacji w technologii:
- ISDN BRA - 2B+d,
- ISDN PRA, E1 – 15B+d lub 30B+d
- PSTN
- SIP
- SIP-TRUNK
Gwarantujemy pełną kompatybilność z wszelkimi dostępnymi centralami telefonicznymi i innymi urządzeniami telekomunikacyjnymi.
Usługi do Klienta doprowadzamy sieciami szkieletowymi lub wykorzystując łącze internetowe.
Wybrane usługi dostępne na łączach e-Call voice:
- Numeracja MSN, DDI
- CLIP – identyfikacja osoby dzwoniącej,
- CLIR – zastrzeżenie numeru
- Single channel – jedna rozmowa
- Multi channel – wiele rozmów
- Video rozmowy (SIP)
Nasi Kliencie otrzymują narzędzie do obsługi konta Panel użytkownika przez portal www:
- Biling połączeń przychodzących/wychodzących, on-line
- Fax2mail – odbiór dokumentów na pocztę e-mail, archiwizacja na portalu użytkownika
- Fax2web – wysyłanie skanowanego dokumentu z portalu użytkownika,
- Voice2mail – odbiór poczty głosowej na poczcie e-mail, archiwizacja na portalu użytkownika